tysdag 30. mars 2010

Bok 14: Oppvekstroman


I 10. klasse las vi utdrag frå ungdomsromanen Yatzy av Harald Rosenløw Eeg.  Det gjorde at eg bestemte meg for å lese denne romanen av same forfattar. 

Løp hare løp gir seg ikkje ut for å vere ungdomsroman - dessverre.  Det ville den kanskje fungert som.  I staden syneset eg forfattaren blandar sjangerar.  Ei forsvinning gjer t.d. at ein lurer på om det er krim.

For at ein oppvekstroman ikkje skal gå inn i rekkja "dette har vi høyrt før", må den ha eit særpreg.  Det manglar romanen.  Språket er alminneleg, og om boka skulle ha humor, så treff den ikkje meg. Eg synest ikkje forfattaren greier å behandle tema i boka på ein interessant måte.

Les gjerne meirom boka her.

Viss de går inn på Wikipedia, ser de at dette er den første vaksenromanen til forfattaren.

Ingen kommentarer: