søndag 28. oktober 2007

Leir i Brusdalen



No har eg komt heim frå leir....=) eg og GE var på leir i lag og delte rom.
GE hadde noko godt til snusen ( snus: som sjekkar om vi har orden og ro på romma)
Vi tegna med glitterpen .Vi hadde også sporløp , men der var eg ikkje på lag med GE.
(Sporløpet var inne)
Snusen brukar og legge igjenn lappar om vi har det ryddigt eller om vi har det ryddigt men må jobbe litt meir ,det går også and å få grønnemann som dei kallar det, det tyder at dei har det kjempe rotete...
Når søngagen kom hadde vi berre litt igjenn ta sporløpet. Alle var spent om dei vann snuse eller om dei vann sporløpet. Når vi hadde våre i kiosken og hadde ete middag skulle vi få vete ken som hadde vonne.Først fikk eg vete at eg og Ge vann snusen , og vi vann stratos og klubbe.Deretter fikk eg vete at gruppa vår hadde vonne sporløpet, Så då vart det to diplomar på meg.Sporløpet handla mest om Jesus.Ellers hadde vi mykkje bibeltimar med Hilde Gunn( Eg kallar henne Saude dama , for ho likar så godt saudar) . Ho brukar ikkje lestar .Og i dag hadde ho ein magnet saud i håret.Når vi skulle fare skulle vi sitte på med henne.Det overaska berre ikkje meg at ho hadde på seg lesta i dag ( når vi skulle fare, då ) Ho fikk ikkje start på den gamle bilen så den vart full i lukt av bensin ÆSJ!
Den laga noko forferdeleg bråk når vi skulle fare alle måtte hjelpe til å skubbe bilen.Eg og GE var redd den skulle dette bakover.( det var ein veldeg stor bakke vedsiden av ) Men det gikk bra og vi blei køyrt heim .Sjølv om vi kom ei ferge for seint .Eg har hatt ein stor opplevelse og hatt det kjempe gøy!

2 kommentarer:

solveig sa...

www.ungmisjon.no ( bilder )

Besta sa...

Det var litt skummelt med den dårlige bilen, men det var kjekt å høyre frå leiren. Gratulerer med premiane.I morgon skal M.f. drage teinene på land for godt- i år altså.