søndag 14. oktober 2007

Lat søndag

I dag har eg lagt på lading.
Fredag heiv vi ut teppe og eg fekk vaska skikkeleg.
I går rydda eg i hagen.
Komande veke startar med "Rabarbrakveld" måndag 19.30, der eg har lova Øystein å hjelpe til med maten og det praktiske elles. Med min tettpakka timeplan, vert det lite fritid før torsdag ettermiddag, så i dag har eg lata meg med godt samvit.

Olaug har vore i badestampbursdag i dag. Audun og Einar reiste til Blindheim på fotballkamp, Einar som journalist og Audun som reservekeeper. Kampen enda 1-1.

Eg prøvde ut ein rett til frå Kokebok for alle. Dvs. eg hadde ikkje skvåsj, så eg tok brokkoli i staden. Dessutan putta eg litt jordskokk i. Det var godt. Eg har mykje jordskokk i hagen, som eg synest er vanskeleg å få gjengen til å like. Når ein ser vekk i frå kanina, ho føretrekk det framfor gulrot. Til omnsretten serverte eg lys spagetti.

Tidlegare på dagen kokte eg god gammaldags semulepudding og raud saus i tilfelle middagen vart lite mettande. Men dessert var det ingen som orka etter denne retten. Skåla vert nok tom i løpet av kvelden.

Ingen kommentarer: