fredag 20. november 2009

Pasta/kyllingsalat


Mannen i huset skal på kollegafest i dag.  Han hadde fått ei utfordring om å lage pasta eller kyllingsalat, og var snar med å få oppdraget over på meg.  Ei smal sak, tenkte eg, salat på hans nivå.  Så eg leita fram kokebok for barneskulen.  Dessverre hadde han røpa for kollegaene at det var eg som skulle ta jobben.
Eg tok utgangspunkt i boka og laga salat av:
200 g pasta
1 isebergsalat
1 paprika
1 agurk
1 boks mais
150 g ost i terningar
2 pk salatkylling
8 egg

Dressing:
1 boks lettrømme
saft av 1/2 sitron
1/2 ms sukker


Det er veldig greit å bruke salatslynge for å få tørr salat.
Salatkylling er veldig greit å ty til når ein har det travelt.  Men kva trur de om å steike kyllingfilet i strimlar og kjøle ned slik dei gjer det på Mc Donalds?

P.s.
Det høyrer med at medan eg handla og laga pastasalat, vaska han alle golva i huset.

Ingen kommentarer: