fredag 5. november 2010

Noko fint og noko godt

 Ein må unne seg både noko fint og noko godt til helga.  I morgon disponerer eg ikkje bil.  Frøkna skal på fotballcup, og faren skal køyre.  Så eg handla til helga i dag.  Fredagane stikk eg gjerne innom Floriss.  Ærendet i dag var gravlys til søndag.  Det er lenge til eg skal begynne å tenke på jula, har eg bestemt meg for.  Men amaryllis må kjøpast i god tid. 

Ein kollega fekk smake frukt- og nøttebrødet mitt i dag, og ho meinte det smakte Schakendabrød.  I dag laga eg ein liten deig som vart knadd i brødbakemaskina, men heva i ein bakebolle.  Brødet var med valneter, aprikosar og svisker.  No står to små brød til heving.

Ha ei fin helg!
P.S.
I Trines mektige matblogg, som eg har lagt til i blogglista mi, vil de finne oppskrifter på brød frå Åpent bakeri og Schakenda.  I tillegg er der mykje anna godt.

Ingen kommentarer: