torsdag 8. juli 2010

Dei fem finaste

Eg fann denne stafettpinnen på Alt godt sin blogg.  Eg håper han kjem attende til meg om eit par veker, for då er hagen på sitt finaste.  Men berre sjå kva eg fann i dag!  Eg har dessutan brukt ein ny knapp på fotoapparatet.
Denne rosa luktar herleg.  eg kallar ho Rosa rugosa, men veit ikkje om det er rett.
Dei tre irisane mine får telje som ein.


Høge valmuar.

Liljer.
Eit blomstrande tre.  Veit nokon namnet?

Det var dei fine.  Så over til eit par som er nyttige, kvar på sin måte.
Skogskjeggen er der vi legg snø om vinteren.  Om sommaren fungerer den som ein liten hekk.
Skvåsjplantane er ikkje mykje å skryte av i år.  Kanskje vi greier å ete opp skvåsjen etter kvart i år?  Dei første er kanskje store nok når vi kjem att frå ferie.

Eg gir stafettpinnen vidare til dei som vil ha han!

Ingen kommentarer: